Päätoimittajan palstaHalveksunta poliitikkoja kohtaan on kristallin kirkasta… Ihmiset eivät luota poliitikoihin, eivät arvosta poliitikkoja ja yhä useampi epäilee muutoksen olevan mahdollinen vain politiikan keinoin. Itseasiassa, sekä
Päätoimittajan palstaHalveksunta poliitikkoja kohtaan on kristallin kirkasta… Ihmiset eivät luota poliitikoihin, eivät arvosta poliitikkoja ja yhä useampi epäilee muutoksen olevan mahdollinen vain politiikan keinoin. Itseasiassa, sekä
Päätoimittajan palstaEi kai tässä kukaan tahallaan yritä kenenkään mieltä pahoittaa. Me vain elämme sellaista aikaa, että on täydellisen yhdentekevää mitä sanot ja miksi, siitä joku pahoittaa
Päätoimittajan palstaEikö kenenkään muun mielestä ole vähänkään outoa ajattelua, että meidän olisi tehtävä kaikkemme sen eteen, että voisimme jatkaa haitallisia elintapojamme? Tällä viittaan nyt esimerkiksi väitettyyn
Päätoimittajan palstaNäyttelijä Aku Hirviniemi järjesti, minun tietojeni mukaan, juhlat ja siellä sitten tapahtui jotakin. Mitä, sitä ei tiedä kissa-Penakaan, mutta jotakin sellaista se oli, että syyttäjä
Päätoimittajan palstaMikä on nykypäivän mittapuulla oikeata rasismia ja mikä ei? Rasismi on terminä sellainen, jota käyttävät muilta osin aseettomat ihmiset pyrkiessään nollaamaan ”väärämielisten” näkemyksiä. Järjellä ei
Päätoimittajan palstaToisaalla ihmetellään, miksei Venäjän media reagoi MV-oikeudenkäyntiin samalla, kun toinen puoli on jo useamman vuoden ihmetellyt, miksei Suomen media reagoi esimerkiksi maahanmuuton ongelmiin, johtajiemme kyvyttömyyteen
Päätoimittajan palstaJokainen silmät auki maailmaa katsova kansalainen voi ilman vaikeuksia nähdä sen synkän alennustilan, jossa kansakuntamme ja alun perin sen työkaluksi perustettu valtio on. Ei tarvitse
YleinenToimija X kritisoi Yhdysvaltoja ja tulee siksi tulkituksi Venäjä-mieliseksi julkaisuksi. Samalla toinen toimija, sanotaan vaikka Y, kummastelee sitä, miksi Skripal ei kuollut "maailman tappavimpaan hermomyrkkyyn"
Päätoimittajan palsta"Tosiasiat ovat vallanpitäjille epämiellyttäviä yllätyksiä"-totesi eräs arvossa pitämäni henkilö blogissaan. Jumituin miettimään tätä heti kirjoituksen alussa paukautettua lausetta ja mitä pidempään mietin, sitä todemmaksi toteamus
Päätoimittajan palstaSaan seurata aitiopaikalta kahden täysin erilaisen lapsen kasvua ja kehitystä. Toinen on jo teini-ikäinen poika, joka on melkoisen härkäpäinen, mutta kuitenkin lempeä ja empaattinen. Toinen
Päätoimittajan palstaJos tämän hetken länsimaalaiset, erityisesti suomalaiset jotain osaavat, se on tyrmistyminen ja muu siihen verrattava mielipahan muoto. Suomalaiset todella tykkäävät tuomitsemisesta ja johtajamme tykkäävät kompata
Päätoimittajan palstaOlen avoimesti tarjonnut lukijoilleni monipuolistakin näköalaa maailmankatsomuksestani ja poliittisista kannoistani. Jos joku on jaksanut lukea edes 2/3 kolumneistani, lukija varmasti tietää, etteivät näkemykseni sovi yksiselitteisesti
Päätoimittajan palstaOlen vuosien saatossa ollut mukana, kuunnellut ja nähnyt lukemattomia turvallisuuspolitiikkaan ja turvallisuuteen liittyviä keskusteluja. "Pitäisikö Suomen liittyä NATO:on, pitäisikö muodostaa EU:lle omat joukot, pitäisikö muodostaa
Päätoimittajan palstaSuomi ottaa ensi vuonna 1,7 miljardia euroa lisää velkaa. Siten talous on melkoisen yksiselitteisesti 1,7 miljardia alijäämäinen. Joku voisi ajatella, että olisi fiksumpaa elää varojensa
Päätoimittajan palstaTämä kirjoitus on jatkoa ensimmäiselle vastaukselleni eräästä kolumnistani saamaani palautteeseen. Kolumnia kritisoitiin mm. siltä kannalta, ettei se tarjonnut vaihtoehtoja kirjoituksessa haukutuille asioille. Ensimmäisessä osassa puhuin
Päätoimittajan palstaHyvin harva asia on ollut Euroopalle niin haitallinen kuin Euroopan unioni on ollut. Montaakaan ei tule mieleen... Lähinnä kirkko ja musta surma. Jopa maailmansodat olivat
Päätoimittajan palstaViimeksi kirjoittamani kriittinen kirjoitus "Herätkää ihmiset..." herätti kosolti mielipiteitä ja keskustelua, onnistuen siten mainiosti tehtävässään. Kritiikkiä kirjoitus sai osakseen siksi, ettei siinä tarjottu ratkaisuja kerrottuihin
NäkökulmaTaloussanomat kirjoitti tänään pulloveden loppuneen joistakin kaupoista ja S-ryhmän valikoimapäällikkö kuvaili tilannetta "kriittiseksi". Sanoisin että vähän helvetin länsimaalainen ongelma ja kertoo myöskin siitä, kuinka syvälle
Päätoimittajan palsta"Sivistyneen maailman" kansalaiset, siis myös suomalaiset, elävät vain ja ainoastaan kuluttaakseen. Jokainen ylevämpi tarkoitusperä on joko hävitetty, demonisoitu tai naamioitu joksikin, mitä se ei ole.
Päätoimittajan palstaVoisi kuvitella että valtion, sekä sinisilmäisimpien suomalaisten kustantamien agendamedioiden suurimmat valheet ja kertomattajättämiset koskettaisivat vaikkapa hyväveliverkostoa lesta-mafioineen päivineen, maahanmuuttoa tai Euroopan unionia. On kiistatonta, että
Päätoimittajan palsta"Kansalaiset, me olemme kusessa."- lausahdus, jota emme koskaan tule kuulemaan edes siistittynä suomalaisen poliitikon suusta. Totuus tekee kipeää ja kaikkein kipeimmin se tässä tilanteessa sattuisi
Päätoimittajan palstaSuomi on luvattu maa sellaiselle, joka sitä tahtoo hyväksikäyttää. Heille tämän maan päättävissä elimissä on sopivassa suhteessa sinisilmäisiä idiootteja ja pahansuopia vampyyrejä, joita ei kiinnosta
Päätoimittajan palstaLienee hyvä nostaa tämä yhdenvertaisuusasia esiin näin Pride-viikon kunniaksi... Yhdenvertaisuus on voimakas termi. Sen nojalla voidaan hylätä sekä terve järki että kaikki soveliaisuuden rippeet mitä
Päätoimittajan palstaJuhannus on minulle henkilökohtaisesti vuoden juhlista tärkein. Sitä ei olla hyvistä yrityksistä huolimatta onnistuttu pilaamaan kristillisillä hömpötyksillä eikä kukaan toistaiseksi ole älynnyt sitä kieltää itämaiden