KotimaaKataloniassa on satoja ihmisiä pahoinpidelty poliisin toimesta, pahoinpidellyt ihmiset ovat yrittäneet mennä äänestämään Katalonian itsenäisyydestä. Jussi Halla-aho kommentoi Katalonian tapahtumia sosiaallisessa mediassa: -Ulkopoliittisen johtomme kannattaisi
