Katso video! Arto Luukkanen ”kuulustelee” Tommy Robinsonia
Nykysuomeen kolumniakin kirjoittava tutkija ja ”Dosentti”-keskusteluohjelmasta tuttu Arto Luukkanen haastatteli Suomessa vierailevaa kansalaisaktivisti Tommy Robinsonia nykyisin hotelliksi muutetussa Helsingin Katajanokan vankilassa.
Millaisista taustoista koko Euroopan tietoisuuteen noussut aktivisti on tullut? Mitä mieltä Robinson on ”grooming”-ilmiöstä? Entä poliittisesta korrektiudesta? Tämä ja paljon muuta alta löytyvässä haastattelussa.
Loistava haastattelu! Hyvä dosentti.. ääneni on sinun.
Täällä autoileva, lihaa syövä 48 vuotias heteromies Tuusulasta.
UK:ssa viisi miestä meni riehumaan väärään osoitteeseen vaikka tiesivät Tommy Robinsonin olevan Suomessa.
Streamed live 74 minutes ago
Lavastusta kaikki. Koko TR on pelkkä megaluokan huijaus. Kaikiss amaissa aivottomat persut ovat kuitenkin myytyjä. No tiedämme, että heillä ei ole aivoja
Streamed live 5 hours ago
”Continued harassment & intimidation of my family by media working with far left”
”Islamists got Tommy Robinson banned from Facebook – THIS is Islamic dominance”
Islamilaiset tahotko omistavatkin pankit ja mediat ympäri maailman ja Hollywoodin ja määräävät poliitikkojen tomista? Aivan päätöntä
Twitter tosiaan bannasi Tommy Robinsonin syystä että tämä mainitsi FAKTAN:
”Muslimimiehiä on 2% Englannin kansasta, ja 90% lapsia ”groomaavista” eli hyväksikäyttävistä olivat muslimimiehiä.
Tommy sanoi myös:
Se, että tuomari tuomitsi minut, vaikka en ollut tehnyt mitään lakeja rikkovaa, ei ole se pelottavin asia. Pelottavinta on, että yksikään sadoista kansanedustajista ei älähtänyt tästä mielivallasta, eikä myöskään yksikään valtamedia tai sellaisen reportteri. Oikeussalista saa kirjoitetut versiot siellä käydyistä keskusteluista istunnossa, ja minullla on videolla todisteet, että kadulla en tehnyt mitään laitonta.”
”Kuinka voimallinen ase on poliittinen korrektius? Sen voima näkee siitä, että vaikka suuri määrä puolustuskyvyttömiä lapsia, tyttöjä raiskattiin, huumattiin, kidutettiin, poliisi ei uskaltanut tehdä mitään, viranomaiset eivät uskaltaneet, ”rasismi” -syytteen pelossa.”
– – –
PS. Twitter bannasi, Twitter, kuten muutkin some-jätit, ovat juutalaisten hallussa. Käytännössä siis twitter sanoo:
”Mollasit meidän yhteistyökumppaneita teidän kansanmurhassa. Loukkasit siis meitä juutalaisia (sionisteja). Meidän täytyy poistaa sinut täältä, gentiili”.
Juutalaiset ja muslimit kierossa yhteistyössä, gentiilien kimpussa, heidän hävittämisessä pois planeetalta. Juutalaiset saavat kansanmurhansa, ja muslimit saavat jihadinsa ja islamisaationsa, pyhä liitto?:
Tommy Robinson ja EDL ovat juutalaisia, kuten Trump ja persutkin ovat
Oho! En tiennytkän olevani juutalainen! Tamma miten ihmeessä voit tietää tuon syvällisen totuuden kun en itsekkään sitä tiedä? Taidat olla kovemmanluokan tietäjä! Pyri ihmeessä eduskuntaan, siellä tarvitaan tietäjiä…
Trump ei ole toteuttanut yhtäkään vaalilupausta, jotka hän antoi nationalisteille. Muille, kuin aivottomille tämä ei ollut yllätys. Kuten ei Soinin ja Halla-ahon petokset. Päivänselvä juttu.
Esim. Trump valittiin lakkauttamaan sananvapaus ja hyökkäämään Iraniin tai ainakin valmistelemaan sotaa:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=dGoZjpaBIS8
Myös persut ovat ihan muiden kuin suomalaisten asialla.
Ensin sanavapaus loppuu kampuksilta, sitten muualla USA:ssa. On jo laki, joka monitoroi ”antisemitismiä” koko maailmassa ja määrää USA:n kitkemään sen pois. Antisemitismillä onvarsin laaja määritelmä. Kenties Mykkäsen touhu on määrätty USA:sta. Myös persut ovat koko ajan keskittyneet vain Israeliin. Muu on ollut huijausta
Nimimerkki Tamma, arvoisa kanssakeskustelija, olisin toki toivonut että kommenttisi ilmaisisi suurempaa älykkyyttä kuin nimimerkkisi kaimalla?
Ei toki voi odottaa parempaa, jos lähteesi ovat vassari-valhemedioita?
Etelän rajat olisivat jo kiinni, Trumpin lupauksen mukaisesti, mutta vassari-kriminaalit demari-poliitikot, eli etelästä tulevien huumekauppioiden ja lastenryöstöjengien edustajat, laittavat jatkuvasti kapuloita rattaisiin, joten homma on vielä kesken, kuten tiedät.
Toki USA:n demarit ennakoivat etelän bisneksien tyrehtymisen, ja ovat nyt jo toteuttaneet New Yorkiin lain, jonka mukaan vauva voidaan murhata syntymän jälkeen, jos ”äiti saadaan ympäripuhuttua tähän”…
Eräs vaalilupaus jonka Trump on pitänyt, on vähentää verotuskuormaa. Toinen oli että tukea maan keskiluokkaa ja perheitä. Tässä pieni ote näille tehdyistä verohelpotuksista, vaalilupausten mukaisesti:
”Tax Cuts
-Biggest tax cuts and reforms in American history by signing the Tax
Cuts and Jobs act into law
-Provided more than $5.5 trillion in gross tax cuts, nearly 60 percent of which will go to families.
-Increased the exemption for the death tax to help save Family Farms & Small Business.
-Nearly doubled the standard deduction for individuals and families.
-Enabled vast majority of American families will be able to file their taxes on a single page by claiming the standard deduction.
-Doubled the child tax credit to help lessen the financial burden of raising a family.
Puhuin kansallismielisistä lupauksista. Vasemmistolaiset todellakin varmasti myös ovat hieman harmissaan tuosta Israelin arvostelun kriminalisoimisesta. Te persuthan tästä vain tykkäätte.
Tamma, en ole mikään ”persu”, joten arvauskeskuksessasi taitaa olla jotakin vikaa?
Toiseksi, kansalaisten ja pienyritysten verotuskuorman keventäminen on NIMENOMAAN kansallismielinen lupaus.
Myös raja-aidan rakentaminen on nimenomaan kansallismielinen lupaus, jolle globalisti-mafia yrittää asettaa esteita minkä ehtivät.
Ja sen Trump on pitänyt. Olkoonkin että hän nykytilanteessa joutuu nuolemaan Israelin persetta melkein kaikessa, voimassa olevien soppareiden, ja murhanhimoisten sionistien maailmassa.
Rajat auki -globalismi, tämän avulla sionistien ja vassareiden huume, elin- ja lapsopornobisnekset voivat kukoistaa, kun on paljon enemmän resursseja ja piilopaikkoja joissa harjoittaa lusiferismiaan, joka on vasemmistolaisuuden yksi pää-uskonto, jos et ole jo huomannut?
Ei ole yksinomaan kansallismielinen lupaus. Tietenkin tärkeää,
Olet joka tapauksessa trumetti eli melko aivoton hörhö.
”Tommy ja EDL ovat juutalaisia..”
Mitä persuihin tulee, on Jussi Halla-aho ainakin puolijuutalainen. Ilmankos hän tukee globalisaatiota, ja yrittää saada maamme jäämään EU-teurastustaloon uhriksi.
Myös Laura Loomer on juutalainen.
Miten kävi toisessa maailmansodassa? Kova fakta on, että Hitler tarjosi Saksan juutalaisille mahdollisuuden lähteä maasta. Neuvottelut tyssäsivät siihen, kun finanssi-juutalaiset eli sionistit kieltäytyivät hyvin kohtuulllisiin ehtoihin sille, että juutalaiset voivat yksinkertaisesti vaan lähteä Saksasta pois. Sionisti-juutalaiset siis tahallaan murhauttivat paljon Saksassa asuvia juutalaisia, luodakseen koko holokausti-teollisuuden työkalukseen kansojen muokkaamisessa ja alistamisessa. Ennalta suunniteltu juttu.
Ei siellä murhattu yhtään juutalaista. Olet naurettava holohoaxeri.
Olet oikeassa, sodissa ei murhata, vaan ”teloitetaan, mestataan, tapetaan, joukkotuhotaan jne. Siinäkin olet oikeassa, että todellisuudessa ei ole näyttöä juutalaisiin kohdistuneesta massatuhonnasta. Siksi siitä vouhkoavat tahot muutavat numeroitaan ja tarinoitaan asiaan liittyen vuosikymmenien saatossa. Eräs Kafka -niminen juutalainen holo-hoaxeri jäi hänkin kiinni valehtelusta joukkotuhontaan liittyen. Mutta valtamedia juhli kuitenkin voiton, koska sai jopa sadat tuhannet ihmiset vakuuttuneeksi holo-hoaxista Kafkan vakuuttelun, ja hänen viestinsä laajamittaisen levittämisen seurauksena.
Ei juutalaisissa ole sellaisia jakolinjoja, että toisiaan murhaisivat. Joskus on uhrattu omia, esim. terrori-iskuissa, jotka on saatu sitten julkisuudessa vihollisen piikkiin. Myös on upotettu pakolaislapsia täynnä ollut laiva, kun sitä ei Britannia laskenut Palsetiinaan tms.
Juutalaisissa nimenomaan on tällaisia jakolinjoja. Tutustuisit vaikkapa Israelin sisäpoliittiseen tilanteeseen? Miksi melkein kaikki mitä sanot, kaatuu faktojen edessä?
”Haredi (“ultra-Orthodox”), Dati (“religious”), Masorti (“traditional”) and Hiloni (“secular”). Beyond differences in religious belief and practice, these groups inhabit largely distinct social worlds characterized by their own lifestyles and politics. ”
http://www.pewresearch.org/fact-tank/2016/03/08/in-israel-jews-are-united-by-homeland-but-divided-into-very-different-groups/
Siis milloin on ollut aseellinen selkkaus eri jakolinjojen välillä? Ei ikinä. Jokin puolue- tai uskonnollisuus versus maallisuus ei nyt riitä. Tunnen kyllä tilanteen. Odotan sinulta niitä faktoja, koska et ole esittänyt yhtäkään.
Sanoit ”toisiaan murhaisivat”, et ”aseellinen selkkaus”. Toisiaan kyllä murhailevat, ja motiivit selvästi poliittisia. Yksi esimerkki monesta alle linkattuna:
https://www.haaretz.com/opinion/editorial/political-murder-political-rally-1.6594167
Outoa muuten ettei länsimedia ole tarttunut OIKEISTON suorittamiin poliittisiin terroritekoihin Israelissa. Ilmeisesti oikeistolaisuus ja natsius ovatkin hyviä asioita, kunhan sen toteuttajat ovat juutalaisia??
Vai pitäisikö ottaa esille länsimedian vahva juutalais-omistajuus/hallinnollinen vaikutusvalta syyksi tähän?
Noita linjavalintoja ilmeisesti hämärässä sijaitsevan voiman taholta tai siis jonkinlaista ohjailua tällaisilla murhilla (Rabin, Rathenau, Theodor Herzl ym.) ei voida sanoa aseellisiksi jakolinjoiksi, joilla selvästi viittasin sisällissodan mahdollisuuteen tai vastaavaan selkkauksen mahdollisuuteen.
Rabinin murha ei ole verrattavissa väitteeseesi juutalaisten murhauttamisesta massoittain toisten juutalaisten toimesta holokaustissa. Ei holokaustia edes ollut. Ei ollut murhaamista. Juutalaisia kuoli tauteihin.
Enemmän tulee mieleen jonkinlainen miehen vaihto näytösluonteisesti. Voisi verrata Cecil Rhodesin kuolemaan, joka tosin ei ollut näytösluonteinen. Mitä ilmeisimmin Rhodesin isäntä oli tyytymätön hänen töpeksimiseen buurivaltion nielaisemisyrityksissä ja vaihtoi hänet Milneriin.
En muuten usko, että Rabinkaan oli oikeasti rauhanprosessin kannalla. Koko rauhanprosessi vaikuttaa olleen huijausta Israelin johdon taholta ja USA:n
Sionistit ovat käytännössä lahjoittaneet YK:n muslimeille, koska YK on ”korkein toimeenpaneva elin” globalistien, eli etnisten kansojen hävittämiseen pyrkivän eliittiklikin hierarkiassa.
Ole mitä mieltä haluat David Dukesta, hänen viestinsä on tutustumisen arvoinen. Varsinkin kun hän siteeraa juutalaisia suoraan:
https://www.youtube.com/watch?v=c7KLHqC2P88
”My Childhood was in USA. Every summer I was in hebrew summer camp. There I learned to sing jewish songs, salute the flag of Israel, and learn about the history of Israel. I was told, that gentiles are evil and a lower species than us, and they are not trustworthy”.
”“In order to question who rules you, simply learn who you are not allowed to question”
Published on Mar 7, 2019
”Janice Atkinson of TheRebel.media reports: We are told that there is no migrant problem in Calais; that they have all been dispersed around France. But as I’ve discovered firsthand, many have made their way back to the former “Jungle” and they’re determined to break into Britain.”
Published on Mar 8, 2019
”In the area that once housed the Calais Jungle, we found at least 100 illegal migrants in a camp in the middle of a business park.”
Kaksi sionistista lieroa
Linkissä kuva Sauli Niinistöstä KIPA päässään! Ja sivut täynnä propagandaa ”ennakkoluuloista juutalaisia kohtaan”. Fobiaa, ”antisemitismiä”. Kun todellisuus on, että yli sadasta maasta potkaistiin juutalaiset pois, ei ennakkoluulojen, vaan kokemusten, nausean perusteella.
http://rauhankasvatus.fi/wp-content/uploads/2017/10/vuosisatojen-vaino-2015-1.pdf
Video Dosentin Tommy Robinson haastattelusta on poistettu Youtubesta. Mistä sen voisi nähdä?
näkyy: https://www.youtube.com/channel/UCIcMiIxIoUZibQtCNRjjy_g
Tamma varmaan kävi ilmoittamassa asiattomaks, suvakki kiimoissaan ilmeisesti. Kai tuo jostain kautta katsottavaksi tulee, syytä olla nopea kun löytyy ja toivoa ettei ole mainintaa T.R:stä videon nimessä, tuuban automaattisensuuri taitaa napata kaikki Tommya koskevat nykyisin.
Tuollainen kansalaisten harhauttaminen pitäisi totisesti poistaa netistä ja korvata rehellisten ja isänmaallisten ihmisten videoilla ja oikealla tiedolla
Kannatat siis sananvapauden rajoittamista?
Eikö olisi parempi kouluttaa äänestäjät erottamaan valeoppositio todellisesta sellaisesta?
Täyttä asiaa aiheesta, josta ei kuule kuin pelkkiä idioottimaisuuksia ja itsetuhoisia lasten lällätyksiä kädet korviensa päällä ja itse melua aiheuttamalla ettei järjen ääni kuuluisi oman meluamisen yli tavoittaen itse tukitut korvat tosasioista, jotka eivät merkitse yhtään sen vähempää kuin kuffarien pään katkaisua. Ja vieläpä niin, että sekin ”savotta” aloitetaan kaikkein tyhmimmistä, joille tuo pää on ollutkin pelkkä taakka ”kuolluttapainoa”, koskapa se ei ole pitänyt sisällään yhtään mitään ajatuskelpoista kudosta.
Miten suhtautua kirkuvaan tai vauhkoontuneeseen vasemmisto-mielenosoittajaan?
Tälle voi ehdottaa vaikka seuraavaa:
”Vaikutat vihaiselta ja tasapainottomalta. Apteekki on tuolla päin, ole hyvä”.
Help!
Please osaako joku tekstittää tämän suomeksi???
tulossa…sitä on 4 tuntia väännetty tässä – eräs hyvä mies on kääntänyt ja laittanut videoon))))
Kiitos, hieno juttu!!
STOP PRESS RED HOT!
Liittyen sananvapauden rajoittamiseen.. Oikeuslaitos ei raportissaan EU:n tekeillä olevasta rikoslainsäädännöstä koskien valtionrajojen yli menevästä tietojen keräämisestä mainitse sanallakaan ”EU:n erästä pääprojektia” – toisinajattelijoiden suiden tukkimista, ja heidän etsimisensä toimenpiteitä varten. Kieltämättä aihe onkin arka, sillä tämä on keskeinen osa siitä, miksi Neuvostoliittoa vihattiin miljardin ihmisen voimin muutama vuosikymmen sitten.
Tulkitsen tämän tarkoittavan, että mainitut ilmoituskanavat tullaan käyttämään ”vihapuhejahtiin” ja sen semmoiseen. Ja viranomais-suoja annetaan nykykäytännön mittarilla katsoen lähinnä vassari-huligaaneille ja heidän rahoittajilleen?
”Kokouksessa saadaan raportti väärinkäytösten ilmoittajien suojelua koskevan direktiiviehdotuksen käsittelyn edistymisestä. Ehdotuksella luotaisiin jäsenvaltioissa yksityiselle ja julkiselle sektorille ilmoituskanavat, joiden kautta voi turvallisesti ilmoittaa EU:n lainsäädäntöön kohdistuvista rikkomuksista esimerkiksi julkisissa hankinnoissa, rahoituspalveluissa, elintarvikkeiden turvallisuudessa tai kuluttajansuojassa. Tällä voitaisiin parantaa EU:n talousarvioon kohdistuvien petosten ja korruption ehkäisyä ja paljastamista.”
Lähde: MV-lehti, Oikeusministeriö
”Tapahtumapaikalla Santavuorentie 6:ssa sijaitsee Ankkurin Lastensuojelupalvelujen yksikkö.”
”Poliisi tutkii Helsingin Haagassa puukotuksia yhtenä murhan yrityksenä, yhtenä tapon yrityksenä ja kolmena törkeänä pahoinpitelynä.”
”Epäilty ei Kosken mukaan ole suomen kansalainen. Hän ei halua ottaa kantaa epäillyn suomen kielen taitoon.”
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006022595.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=1405bbff4cbec8110dbb7e3654e662cf
”Habiba Ali tuli Suomeen 1992 äitinsä ja sisartensa kanssa, nyt hänen huushollissaan Espoossa on seitsemän lasta”
”Habiba Alia syytettiin varastamisesta”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006023361.html
Tommy Robi sonin taustavoimia:
https://www.youtube.com/watch?v=7C2gE-yXwV8
Videossa mainitaan sodat pakolaisten syynä, mutta sionistit tuovat muslimit Eurooppaan itse kavereidensa kanssa. Siten hyvin naurettavaa kannattaa tätä heidän valevastavoimaansa. Lopussa puhutaan ”äärioikeiston kontrolloimisesta”. Kyse on klassisesta Leninin tyylistä johtaa itse oppositiotaan. Valtavalla kätyriarmeijalla ja verkostoilla saadaan aina kaapattua johtava ääni vastavimissa ja syrjäytettyä oikea oppositio ja estettyä sen läpilyönti. Robinsonin, Trumpin ja persujen kannattaminen menee kitenkin täysin hukkaan. Halla-ahon tavoin myös Robinson on siis mokuttaja ihan avoimesti ja vastustaa (muka) vain islamia ja/tai ääri-islamia
https://www.youtube.com/watch?v=saT41uOHljk
Tässä neokonnien bileistä tehdyn videon lopussa kerrotaan uudesta lakiehdotuksesta, joka kriminalisoisi ns. ”valkoisen nationalismin”!
https://www.youtube.com/watch?v=CZn721uOWLM
Charlottesvillessä TR:n sympatiat oli kommunististen vastamielenosoittajien puolella ja valkoisia mielenosoittajia vastaan.
Kuten järjen ään videon keskivaiheillai kertoo, TR, kuten persut, ovat vihollisen väline oikean opposition syrjäyttämiseksi ja pankkiirien pelastamiseksi (kaikki huomio yksioikoiseen islamin pöyhimiseen ym.) Nimenomaan oikeat konservatiivit ja nationalistit yritetään kaapata tällaisilla sionistifeikeillä. Judas Goats
Published on Mar 7, 2019
Streamed live on Mar 7, 2019
Sionistipohattojen rahojen ja verkostojen ja persu-urpomassojen vuoksi tosiaan koko maailma katsoo Robinson-spektaakkelia. Vangitut natsit maassa ja heidän kielletty puolueensa eivät saa huomiota eikä kukaan piittaa. He eivät myös kai pääse enää koskaan vankilasta. Periaatteessa 8 vuotta kakkua tarrojen liimailusta ja totuuden sanomisesta…
Published on Mar 8, 2019
https://www.vastarinta.com/trump-haluan-massamaahanmuuttoa/
”Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on jälleen kerran osoittanut, että hän ei ole kansallismielinen presidentti vaikka hänen vaalilupauksensa olivat jotain aivan muuta. Trump nimittäin toivoo massamaahanmuttoa Yhdysvaltoihin.
– Tahdon, että ihmiset tulevat maahamme suuremmissa määrin kuin koskaan aikaisemmin. Mutta heidän on tultava tänne laillisesti, Trump sanoi puheessaan liittovaltion tilasta.
Tämän jälkeen hän on useampaan otteeseen toistanut kyseisiä linjauksia. Konservatiivinen mediakin on jo alkanut ihmetellä presidentin tekemisiä, sillä Trumpin valtakauden aikana maahan on tullut enemmän maahanmuuttajia kuin koskaan aikaisemmin viimeisen 12 vuoden aikana. Trump päihittää siis jopa presidentti Obaman maahanmuuttoluvut.
Presidentti Trumpin takinkäännös maahanmuuttoasioissa on saanut hänen suurimmatkin kannattajansa suuttumaan, ja yhä useampi heistä ilmaisee pettymyksensä julkisuudessa. Esimerkkinä on tunnettu konservatiivinen kolumnisti Ann Coulter.”
Published on Mar 11, 2019
Streamed live 3 hours ago
Mar 12, 2019
”He’s suing the police, claiming they harassed and abused him”
Toisilla on shekeleitä kavereilta käydä oikeutta ja striimailla maailmalle. Varmasti myös videoiden tekoapua ja tietty verkostotlevittää…
Streamed live 18 hours ago
Published on Mar 10, 2019
Published on Mar 13, 2019
Published on Mar 12, 2019
Published on Mar 13, 2019
Published on Mar 14, 2019
Published on Mar 15, 2019
https://youtu.be/u6OkcwV1zew?t=162
Published on Mar 16, 2019
Streamed live on Mar 16, 2019
Siionisti pelle
Ihan laatusapuskaa oon aina syöttänyt, eli eläinkaupan valikoimia. Tai http://ladydahmer.fi/ siis zooplussasta olen alusta asti ruuat tilannut. Veikkaan siis, että penturuoka on se mikä pierettää.
Ja en nyt miksikään ongelmaksi tätä vielä sanoisi, lähinnä vaan huvittaa kun ehdin jo iloita täysin kissanpieruttomasta kodista…