YleinenEspoon kaupunginvaltuusto hyväksyi budjetin kasvavan 4.7 miljoonalla. Esitystä kommentoitiin muunmuassa sanoilla: Budjettisopu on viesti suvaitsevaisen ja monikulttuurisen Espoon puolesta. -Vasemmistoliitto Olemme hyväksymässä sivistysbudjetin. -Kokoomus Perussuomalaiset
