KotimaaOulun vastaanottokeskuksessa on luultavasti esiintynyt järjestyshäiriöitä ja aggressiivista käytöstä. Tämä on pääteltävissä hänen Twitteriin laittamistaan kommenteista: Kansanahon mukaan juuri Oulun vastaanottokeskukseen siirretään kaikki ongelmatapaukset, mutta
