Featured”Se on niin väärin, että pitää pelätä” - Näin tuumaa nuori tyttö Oulussa. Häntä ja kavereita pelottaa liikkua kauppojen sulkemisajan jälkeen ulkona. Kouluissa Oulun tapahtumia ei
Featured”Se on niin väärin, että pitää pelätä” - Näin tuumaa nuori tyttö Oulussa. Häntä ja kavereita pelottaa liikkua kauppojen sulkemisajan jälkeen ulkona. Kouluissa Oulun tapahtumia ei
Päätoimittajan palstaEi kai tässä kukaan tahallaan yritä kenenkään mieltä pahoittaa. Me vain elämme sellaista aikaa, että on täydellisen yhdentekevää mitä sanot ja miksi, siitä joku pahoittaa