NäkökulmaOlenko käsittänyt oikein, että ihmiseltä jää se hiilijalanjälki.Entä olenko käsittänyt oikein,että shengen vapaa liikkuvuus tuo lisää eurooppaan populaa, kuluttajia euroopan ulkopuolelta.Euroopassa voi elää vain kuluttamalla
NäkökulmaOlenko käsittänyt oikein, että ihmiseltä jää se hiilijalanjälki.Entä olenko käsittänyt oikein,että shengen vapaa liikkuvuus tuo lisää eurooppaan populaa, kuluttajia euroopan ulkopuolelta.Euroopassa voi elää vain kuluttamalla