FeaturedAi että mitäkö mietin? No sitä, että on nälkä. Nälkä ei johdu siitä,etteikö olis ruokaa, eikä siitä että olisi jokin paasto kysessä. Jääkaapissa on kyllä
FeaturedAi että mitäkö mietin? No sitä, että on nälkä. Nälkä ei johdu siitä,etteikö olis ruokaa, eikä siitä että olisi jokin paasto kysessä. Jääkaapissa on kyllä
Jyrki ÅlandItse kuulun siihen ikäluokkaan joka nuorena miehenä naureskeli, kun itänaapurissa veli Sergei jonotti tunteja leipää. Silloin elettiin oikeasti hyvinvointi Suomessa ja meillä oli varaa veistellä
NäkökulmaValtion supistettua viljan varmuusvarastointia, ja myytyä Suomen fosfaattivarat ulkomaille onkin hyvä tarkastella edellistä suurta nälänhätää 1866-68. Omavaraisuus perusravinnon suhteen on historiassa ollut useasti elämän ja