KotimaaSisäministeriön kansliapäällikkö Päivi Nerg kävi maanantaina tutustumassa Keuruun entiseen varuskuntaan, joka toimi vastaanottokeskuksena vuoden 2015 lopulta vuoden 2017 kesäkuuhun. Osana sisäministeriön varautumissuunnitelmaa tarkastellaan, millaista infraa
